Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. augusztus 30., csütörtök

moziünnep, ki ne szeretné

régen nagy alkalom volt moziba menni..mert az olyan más! otthon a Walt Disney-s mesekazetták után a nagy képernyőn nézni a szereplőket egy teljesen új élményt szerzett Nekünk, nekem..
aztán nagyobb lettem, már járhattam barátaimmal a sötét termekbe..és kezdtük megszokni.
aztán jöttek a dvd-k, és már fölösleges volt annyi időt és pénzt szánni egy filmre...majd csak elfelejtettük
aztán jött egyszer csak a nyár..pontosabban az idei vakáció, és voltak napok, h Danival volt pénzünk, de nem voltunk éhesek, és nem tudtunk progit kitalálni, így jött az az ismerősen csengő kérdés, amit már olyan régen hallottam vagy tettem föl: Mit szólnál egy mozihoz?
és aztán ott voltunk..a díszes pénztár előtt....nha jó..akkor film választás, jegyvétel, nha és persze jó eltétel, nehogy elvesszen, mikor mint például ott a Shrekk 3-nál, és tiszta idegek voltunk, majd átpártolás a pattogott kukorica illatával bebúrkolt büféhez,ahol újra, két év után colát kértem.
És milyen volt a moziban a film hatása?!...TELJESEN MÁS! de tényleg..nem is gondoltam volna..pontosabban elfelejtettem h ez ilyen, ilyen fantasztikus..
azóta persze már voltunk egy tucatszor..majdnem minden "nagy" filmet megnéztünk..
és most jött EZ, a híres moziünnep, h a lelkes filmnézőket a tv szobából a nagy képernyővel felszerelt légkondis terembe csalogassák..végülis, a jegy csak 350..:)

ma voltunk L'ecsót nézni...már mikor vettük a jegyet..vagyis csak próbáltuk a fél ötös előadásra, észleltük, h ennek az eseménynek hatása van..a sor..hát arról ne beszéljünk..de a a képernyőn...olyan furcsa volt..legutóbb a Harry Potter 3-nál láttam ilyet:"szabad helyek száma: 6 "
úgyh át kellett tenni a későbbire..

negyed 7kor már ültünk is a teremben...és csak úgy jöttek és jöttek...vki fölfelé, vki pedig az elsősorba..mi a 6-ba kaptunk jegyet..2 órával a film előtt csak oda jutott már...
aztán jött egy idős házaspár..Vigyázz,kész,szörf gyerekmenüvel :D
Néztem az arcukat, amikor az első popcornt bekapták, amikor körülnéztek, h mekkora ez a terem, és sötétebb lett, mert jött a reklámok ideje...az az érzés ült ott mindkettejük szája sarkán..az az elfeledett mosoly..

hogy a Mozi milyen jó dolog az ember életében..:)

Nincsenek megjegyzések: