Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. augusztus 18., szombat

nagy lelkesen..először!

Eddig, hogy ha rámtört az irkálhatnék, kezdetben egy börkötéseshez hasonló naplóba jegyeztem le vagy elmém pillanatnyi helyzetét, vagy a pár mp-es érzelemkitörések okozta gondolatokat. S mivel az utóbbi elég kiszámíthatatlan volt, ezért csak fogtam a papirost, nha meg egy talált tollat és megörökítettem cikázó elképzeléseiemet. S mint ahogy a kisgyerekeknél is elmúlik az érdeklősés a matricagyűjtögetés iránt, én is elfelejtettem, h a naplóm a fiókban szundikál, és csak arra vár, h még több élménnyel gazdagítsam. Sajnos óhaját nem hallottam meg,még a közös frekvenciát nem állítottam be közöttünk...így maradt a régi módszer, az álomtündér segítségül hívása. Aki ismeri őt, tudja, h nem mindig ugyanabban a forában jelenik meg: először, még nagyon kicsi koromban, anyuék szobájában lévő szürke padlószőnyeg úszott elöttem, és neki beszéltem el tapasztalataimat.egy jó ideig nem volt semmi, azonban úgy 4 évvel ezelött megjelent egy egyszarvú és egy pegazus egybeolvadva. Vagyis egy fehérló szarvval és szárnyakkal. Nos ő vele felrepültem az égbe, a társai közé, és nekik beszélhettem. Mikor már nagyobbacska lettem, és lett némi egóm, elképzeltem, h egy boltban, amiben vásárolok, bejön egy rabló, és lopni készülne, de én lebeszélem..és csak ülünk ketten a pénztár mögött és beszélgetünk..mármint ez a folyamat csak egyirányú, mert én mesélek..és Ő csak hallgat bent, a rendőrök meg állnak kint.

Hát igen, szerintem is ez a legegyszerűbb mondja annak, h ezeket elkerüljem. Mondjuk a legutolsó álmotündérután mindig úgy éreztem, h de ügyes vagyok, megmentettem egy embert a börtöntől. A szociális segítségnyújtás mindig bennem volt..(mondjuk anyajókedvéért a szemetet nem mindig viszem le...)

Hú ez annyira új nekem, itt írogatni a gép elött, h elfeledkezem arról hogy orbitális kupi van a szobámban és le kéne már lassan feküdni, de amig kupi van (persze ágyamon is,) nem fog menni..de lehet h a legegyszerűbb módszer: a tisztaruhák földrelerakós játékot próbálom ki most is.....


Nincsenek megjegyzések: