Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. augusztus 28., kedd

Sooo Happy:D


hú, most naggyon boldog vagyok! először is, tudom, h még pár napig aludhatok jóó sokáig, meg hogyha mégis fölkelnékk(nem a kajahozó emberke csöngetésére) akkor tudom, h egyrészt a Húgi gépnél, így enyém a tv, szóval nézhetem tovább a Lostot, habár már csak 1 rész maradt, és ezért kicsit szomorú vagyok (és igen, sorozat függő vagyok, de csak Apunak köszönhetően:P) de tudom h ottan lapul a hűtőnkben a fincsi gyümölcslevesem, ami bizony csak az enyém, és minden nap van, mert imádom, és ettől még boldogabb vagyok.bár tudom, nem kéne már reggeliként ebédelni, merthát az h néz ki, h vacsorázni meg kb 2kor..de gyerekek, NYÁR van, kit zavar?:D
jó persze lehet h már csak egy-két nap, de ki kell élvezni..
és most boldog vagyok, mert ettem ma shaket,meg elmentem már végre a Komjádiba megnézni mikor mehetnénk, meg Anyuékkal is minden okkés, Húgi belevetette magát a pasik karmaiba, pontosítva a kocsijukba, ugyanis Tibi, igen a sulis! Tibi hazahozta, Barbi szavaival éve:"a piros lehajhatós tetejű merci fajta "kocsijával..de persze tudjuk a pénz nem minden de ezért csak (HAJRÁ HÚGI!):D:D

ami mindenkinek tök jó, persze én tudom mit jelent, így nem, h végre rendet raktam a szobámban, habár még nem porszívóztam, de lehet látni már újra az íróasztalomnak a deszkáját is, és könnyen lehet járkálni a kuckómban.
meg amúgy végre beszélhettem pár oszttársammal, persze a régiekkel, és az egyikük, akivel már úgy öt éve nem találkoztam, segít megszervezni az osztalit, és majd találkozunk, úgy hivatalosan, úgy 5 év után..


úgyh most nagyon Boldog vagyok!:D

Nincsenek megjegyzések: