Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. szeptember 10., hétfő

good vs bad


rossz dolog:
  • reggel felkelni
  • tükörben rájönni h úristen!
  • ránézni az órára és látni h már el kellett volna indulni
  • Békásig álló dugóba keveredni
  • 10 percet késni
  • kúpert futni
  • nyelvtan kisérettségi tételekből ismétlő 3 oldalas dogát írni
  • 7 órám van
  • nem locsoltam meg a növényeket
  • nem pucoltam ki a szűrőt
  • látni h Sziszinek bad moodja van
  • ha elfogy a melegszendvicshez a sajt
  • h már megint nem tornáztam
  • nem tanultam,csak 5perces matekot csináltam
  • kihagyni a zöld tea fogyasztását

jó dolog:
  • aludni
  • a fürdőben mégis vmi jót kihozni magamból
  • tudni, h nem gyalog megyek, hanem anya fuvaroz
  • rájönni h mégis van egy könnyű nap a héten
  • rájönni, h nem is lesz az az óra, amire nem tanultam
  • a késésemet nem regisztrálták
  • lehet sétálni kúper közben
  • jó dogát írni
  • könnyű lazasággal végigülni a 7 órát,ami még könnyű
  • szupi fizika óra, végre vhára
  • hazajönni Sziszivel és Zeóval
  • szuperül érezni magunkat
  • Zeónak oda tudtam adni azt a filmet, amit már mindenhol keresett, de sehol sem volt meg..
  • festeni a falamra
  • nincs tanulni való
  • ÉS HOLNAP SZÜLETETT FELESÉGEK!!!!!

Nincsenek megjegyzések: