Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. szeptember 25., kedd

Húgi röhögve mondja..- a nagy fenéket, Húgi!- arra utalva, h h képzelem h Őt is beleírom a blogomba..pedig ha tudná, h hányszor említettem már:P Sziszi mondja-glbblllbrffrwjdrrblrfg...nha ezt írd le:D-hát leírtam, tessék.
De az előzmények,vagyis miért van a Húgom és Sziszi a szobámban este 11kor kedden?
Hát nagyon különös oka nincsen..egyszerűen az a 'jitsu-s' gyerek úgy döntött, h szívélyes látogatást tesz minálunk, és a közben még a matrac puhaságát is kipróbálja alvás közben. (vala:P) Szóval..hát miért is mondhattam volna nemet, mikor ilyen aranyosan kérte..bár az is igaz h én ajánlottam föl..de ez már abszolúte de mellékes!:D
Háziasszony mivoltomat rögvest be is mutattam, ahogy azt illik, a melegszendvics dupla addaggal és a fincsi almás-fahéjas teával fűszerezve:)
Esti tanulásomat ilyen alkalomkor nem csak Sziszi láthatta, kedves közreműködésével a webkamera közvetítette minden...öhm..lapozásomat a vonal túlsó végén ülő Farkasnak,akit -szegény- már megint (remélem nem nagyon) lecseszett -nha jó, ma biztos nem- t ehát röviden rászolt az apja, h mi a fenének msnezik hajnalok hajnalán, ami persze csak a tegnapra vonatkozott, amikor tényleg fél 1ig dumáltunk..ez van: friss ismerettség, sok téma ami csak véleményosztásra vár.

Jelen pillanatban köszön el Húgocskám, a Tisza sapekom alatt, miközben hú-de-nagy-emonak képzeli magát..:P:P

De legalább újdonsült 'kölcsön-plüssöm' jól kijön az én ééédes kis testvérkémmel..(ez már tetszik, Barbi?:D)

nha..menni kell, későre jár, holnap meg táncika van 0.órában..:D

pápá .o)

2 megjegyzés:

Zeo írta...

Szerintem megártott "jitsu-kid"-nek az, hogy megmutattam az Úristen@menny.hu-t neki :P

Viszont képzeld, pont mategnap akartam nézni megint, és leszedték YouTube-ról a galádok. Hát mi lesz így??

Hadusovzky Petra írta...

ne már?! komolyan? nem tudom..esetleg petíció..nha, mit szólsz? vagy forgatunk mi is egyet!!:D