Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. szeptember 17., hétfő

mindig van azért vmi jó is..

mindig van olyan nap, amikor reggel vagy a telefon csörgésre, vagy az ajtóberontásra az ember úgy érzi,, h a mai nap nem úgy fog alakulni, mint ahogy az ember azt elképzeli,úgy normálisra..és hát velem is ez volt a mai nappal....h nem akarok fölkellni...

igencsak rossz érzés volt szinte nuku alvás után 5:25kor felkelni a szokásos fél 7hez képest, ugyanis Laci bá' az egyik igen kedves tesi tanár úgy gondolta, h mit nekünk a 3. kerületnek a legnagyobb tornaterme, milyen móka lenne a Honvéd pályán tartanák a tesiórát..
hát igen köszönjük néki az igen kreatív ötletét...mondjuk abban jó, végre csinálunk vmit tesiórán, de az is egy órán át tart, hiába van tripla tesi, mert bele kell széámolni az utazást is, és ezzel le van rendezve a hétre a mozgás....
nha szóval...csörög a teló, dejó kelhetek föl, gyorsan sietni kell, mert Bettivel tali, megyünk együtt és még reggelit is csinálnom kell..amúgy életemben először történt meg velem az, h hamarabb elkészültem mint amikorra kelett volna..
szóval ez egy láthatatlan jópont a napi programban...amit persze rögtön követett..a nyomor,a heringérzés,a reggeli fáradalom a táskacipelés közben...majd a kellemes futás, amitől leszekadt a lábam, majd újboli séta és cipekedés..
és akkor jön az h fizika felelés...lenne, de nem lett, hehehe..hiáyzott a tanár, így lehet máris nyugodtabb gondondolata az embernek, minth azon rettegjen h a szavak az 'ő' nevéhez hasonlítanak..
persze mért is lenne ennyi rossz egy napban, naná, h még ki kellett fejteni tudásunkat két A/4es oldalban, és persze h nem tudom mit írtam, és h hogyna sikerült, de az nagy szó, h nyelvtanra u.annyi pontot kaptam mint Csuri, mert köztudott h Ő sokkal jobb nálam..de csak meg lett az ötöske, gömbölyöcske..

úh, és aztán volt a nagyon jó, próbálhattam olyan gyönyörűt, mint még soha, nézhettem ki, mint egy királylány amire az volt a reakció h uhh..:D
igen..hát nem mindennapi élmény egy szalagavatós ruha felpróbálása, föleg ha hárman néznek, miközben öltözöm, persze azért kértem h forduljanak el, de miért is tennék azt, amit kérek..
De vissza is kapták, mert ők meg öltözek elegánsba, olyan frakkba, és én kukkoltma őket a függönyön keresztül, persze nem direkt, csak úgy álltam...
aztán mentünk a helyre, a Californiába, ahol megtöltöttük bendőnket fincsi tejesekkel, s majd jó betegen haza lettem kísérve...

és ezek után panaszkodhatok?

2 megjegyzés:

Zeo írta...

MI ELFORDULTUNK!!! :D

Olvaslak ;)

Hadusovzky Petra írta...

nha jó..akkor csak Te..de nem baj..:D

amúgy köszike:D