Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. szeptember 9., vasárnap

miért nem lehet kialudni magunkat??

az még rendben van, azt még értem, h miért vagyok fáradt minden reggel, sőt utána egész nap, meg este és újból reggel, mikor anya 'berobbbban' a szobámba 5 napon kersztül egyfolytában fél 7kor.mert ügyebár nem lehet olyan hamar elmenni aludni este..délután hazamegy az ember, akkor felfrissíti magát, eszik tvzik, vagy haverokkal van, utána meg úgy 7től tanulás..az eltart egy darabig, ha sok a tanulni való, akkor is, ha kevés akkor s mert akkor mindig mást csinál az ember.és ha kész vagyunk akkor jöhet a kis lazítás, olvasás, zene vagy csak írás, vagy a film, és aztán a reklám után rájövünk h még nem volt zuhanyzás vagy esetleg vacsora.az utóbbi annyira nem is baj mert a tanulásnál már megvolt a félliteres zöld tea adag, és az jócskán kitölti a gyomrunkat,amúgy meg Húgica, ha épp olyan kedve van akkor szépen ellát engem melegszendvics készlettel.úgyh éhezés nincs.Bár az utobbi dolog, az a pénteki ..hát úgy ahogy van elfelejtettem enni,négy óra volt mikor ettem egy csokis croasszont, de utána már elfoglatlam magamt az esti bulizással, és hát mikor a fürdőszobában vagyok, nem nagyon gondolok a hasamra.úgyh szépen elindultam, útközben Csurival társultunk, majd a nagycsapattal a zpnél találkoztunk. tudom ehettem volna útközben is, Csurira rájött a 'már jóval a 8. hónap után vagyok, el kell mennem wcre' krízis, úgyh Batyin kihasználtuk a nagyipali nyújtotta tükrös mellékhelyiséget.és ha már ott voltunk, egyik kedvenc helyemnél, ehettem volna, de nem volt nálam még egy százasra sem pénz, mint ahogy kiderült, úgyh a zpbe való bejutáshoz is kölcsön kellett kérnem, úgyh a kajálás gondolata meg sem fordult a fejemben.
A társaság remek volt a buli meg....hát szerintem mindenkinek tetszett...mi négyre értünk haza.
ééés hát ilyenkor jönne az, h a nagy kitombolás után alszunk egy nagyot, de Csurinak úgy tetszett h negyed 8kor elmegy, mivel igénybe vette nagy ágyam nyújtotta lehetőséget, úgyh föl kellett kelni...persze csak az ajtózárásra....utána..hm..nem is tudom..aludni lehetett..nem, á dehogy, nem lehetett semmit se, mármint a választás megvolt..arra ébredek h rezeg a fejem, Anyu hív h mennek Corába vásárolni, megyek e én is mert kell egy gatya....milyen jó kis nap, gondolom,Barátném is Corai túrára ment hajnalok hajnalán anyjával, úgyh én sem hagyhatom ki. A túra nekünk is kedvező volt, mindent vettünk, csak gatyát nem....
és amúgy eddig még nem is ettem, mert reggeliről szó sem lehetett, úgyh a előző napi 4 óra után aznap 2kor került újra szilárd étel a gyomromba...:)
A napom további része különösen nem volt izgalmas, mivel egy félálomban lévő zombi nem igazán tud semmit se csinálni, csak három filmet megnézni egymás után..
az alvásom, habár most itt tovább aludhattam, szintén meg lett szakítva, úgyanis Dani került most Csuri helyére é habár ő nem negyed 7kor kelt hanem csak fél 8kor, de szintén ki kellett kelni az ágyból.utána már hál' istennek nem zavartak, déli kelésemet mindenki biztosította, de még mindig érzem azt a fránya húzódást a vádlimban a tánc miatt, és még mindig 20 tonnásak a végtagjaim a nagy pihenés ellenére..úgyh most, ami következik, nem akarás kérdése, meg kell tenni, az első hétvégi tanulást( ami már rögtön a tavalyi minimumvizsga tételeinek újratanulásával kezdődik, jhheee...)..és egy cseppet sem szabad gondolni a hívogató ágyacskámra, merthát úgyis oda fogok majd kerülni..úgy későn..vmikor....
de tudom h mindig ott lesz,h mindig belefeküdhetek, mindig álmodhatok benne, nagy élvezettel, merthát az életünk legszebb része az alvás, mégha nem is teljes, még ha kialvatlanul is kelünk föl,de akkor is van!

Nincsenek megjegyzések: