Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. szeptember 5., szerda

nem jó így

nem így kéne ennek lennie.a normális ha látjuk a napot, ha érezzük a melegét,sütkérezhetünk bársonyos simogatásában.ha fölnézünk akkor nem a szürkeséget és a rosszhangulatot kellene látnunk, hanem a messzeséget, a kék eget.mintha csak szobafogságon tartana a természet..ha kimész mégjobban fázol,ázol, átázik a cipőd,és az autók lefröcskölnek. ha van is esernyőd, arról is gondoskodik, küld egy erősebb szelet, és annak is annyi.ráadásul már sötétedik.3/4 7 van.emlékszem, tavaly nyáron, amikor Dömin voltunk, és szintén rámjött az írhatnék, fogtam egy papírt és egy ceruzát, kiültem a stégre és csak írtam.3/4 9kor..miközben a naplementét néztem..és bámultam a Nagy Fényesség hídját, és ahogyan a szépségében füröszti a fákat, amiknek levelei megcsillannak, ahogy az enyhe szél megmozgatja őket.
persze a változás így van rendjén, mint ahogy a nappal után jön az éj.de miért kell ilyen durván közelítenie? oly hirtelen?csak lecsap ránk, elveszi tőlünk a meleget, mintha kiabálná, vigyázzatok, megjöttünk!!olyan gonosz..

Nincsenek megjegyzések: