Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. szeptember 2., vasárnap

el tetszik olvasni?

most nem tudok semmi értelmeset írni.mármint nem azért mert ittam volna..nha jó, soksok gyömbért meg fantát, most meg vizet...úgyh nem fogom kibírni majd az éjszakát kimenés nélkül..
mostan jöttem haza, és úúgy nem vagyok álmos még..úgyh írnom kell vmit..h mit még nem tudom de majd meglássuk..
szóval..mostan voltunk moziban Danival, nha hát az is szépen indult.mármint h zpnek, de neki hidegnek tetszett az éjszaka, úgyh mozi kerekedett belőle, de aztán nem értettük meg egymást, mert ő a Művész-i pici vásznat akarta nézni, én meg a palace-ok hazájába akartam betérni..
hát mivel ügyebár a nők bájosabbak és ott van a szép szempáracska, persze h én nyertem persze Ő választhatott filmet, így bekerültünk, elég nehézkesen a teremben, úgy az óóóóriááási vászon elé..a szélére, mivel ügyebár moziünnep van meg mindenki amottan van, úgyh már megint nem jutott normális helyecske nékünk, de így is elvoltunk, ittuk a nagy literes Canada Dry-unkat.
nos a filmről annyit, h elég morbid, de azért olyan amin lehet nevetni, és félig magyar meg félig angol, és itten játszódik a Kis hazánkban...
...nho meg aztán persze...Jött a vér!!!!!!!!!!!!!!!! a soksok vér..hol lefejezve, h felgyújtva, de mindenhogy.
nha és a hazafelé út sem volt kellemes...heringtartónak nevezett buszban, ahol annyian voltunk h nyitott ajtóval mentünk, sé a buszbácsi úgy ránkszólt, h ha kezünk lábunk kilóg, akkor mindenkit kidob.úgyh nagy csöndben, egyesben elindultunk, és mentünk egy megállót, majd mindenki megállt, tudniillik mentek a mokkába...óóó, h irigyeltem akkor őket én is, meg Dani is..jó kis mokka nem sokára be fog zárni...nha de addig csak megyünk majd oda...

Nincsenek megjegyzések: