Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. szeptember 6., csütörtök

smile :o)

Mosolygok, mert van zöld teám, mert óriási bögrében iszom és van ahhoz szívószálam; mert még nem kell sokat tanulni; táncoltam nagyot Madonnára a Bestre, mert Anyu is Őt imádja; mert rendeződni látszik az oszttali; mert Húgi csinált melegszendvicset; mert rend van a szobámban; mert Apa ma borrnapon volt; mert volt ma Muki bá'val órám; mert még gyerek vagyok; mert tetszik a sál, amit lenyúltam anyutól; mert jobb az angol könyvem; mert kiélhetem kreativitásomat; mert szerveznünk kell;mert fehér ruha lesz rajtam; mert holnap csajbuli lesz; mert itten van Szotyikám; mert még mindig van különszobám; mert ma volt 1 óra amikor nem esett az eső; mert még nincs jegyem ....ééés mert Dani az enyém:D

Nincsenek megjegyzések: