Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. október 29., hétfő

Kis genyó baci..

basszus. ez nem fair. nagyon nem
végre szünet.lehetne bulizni.lehetne nem itthon lenni.lehetne minden olyat csinálni, amit amúgy hétköznap nem.
és én mégis mit csinálok?
..Itthon vagyok..
mert persze, ez a 'kedves' időjárás is csak épp most tudott megjelenni, és vhogy megbetegíteni, mert áá, nem neki sietnie kellett, és nem bírt volna várni csak még egy hetet..
és azt sem értem, h miért pont ezzel áldott meg??
mert oké, legyek inkább lázas, fekszem két napot, teázom, alszom, és kész meg is gyógyultam..
de ez...!!!!
ááááá....
az ember azt hinné, h a gyerekkorában lévő piócás dolgait kinövi, h az élet ad annyi sót, h azok leszálljanak róla..
de nem, ennek még mindig rajtam kellett maradnia...
és még mindig ugyanolyan erősségben..
a fene egye meg azt a bacit, amelyik kitalálta a fránya köhögést...
mért nem lehetett volna vmi egyszerűbbet??
és mért pont én??
mivel érdemeltem ki e remek áldást, h hetekig köhögök, és az első héten meg még a tüdőmet is kiköhögöm??
mért nem lehet olyan mint az a másik kedves dolog, amivel szintén megáldottak minket nőket, amivel a pasikat sose fogja kínozni a jó ég.. miért nem lehet ez is az elején szörnyű, majd a továbbiakban teljesen elviselhető??

mert végülis ki akar aludni? okkés, vállalom, és nem érdekel, h már negyedik napja nem alszom, most is hajnali 6kor tudtam elaludni (bár 8kor lettem már ébresztve) és nem megyek sehova, itthon vagyok, teát iszom hordószámra, mézfogyasztásom ellen már a méhek régóta lázadoznának, használom azt az érdekes formájú bioptrom lámpát is, aminek csipogása az őrületbe kerget, és csak iszom a Theiss-et annak igen unicumos beütésével, mintha csak alkoholista lennék, még suliból se hiányoztam, pedig ennek köszönhetően írtam egy remek német tz-t is....
áá, nem értem..egyszerűen nem...mert vannak olyanok, akik szintén megélik eme szórakoztató érzést, és viselik emelt fővel, vagy csak rájátszva a következményeit, de nekem már nem megy...egy mondatot sem bírok kinyögni,anélkül h ne fulladnék meg..

most már csak azt kívánom, h elmehessek a Halloweeni buliba....azt nem szívesen hagynám ki..

Nincsenek megjegyzések: