Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. október 4., csütörtök

sullleeej (brrr)

csöngés..csöngés..csöngés...majd becsöngés. és akkor, úristenmilyenórámvan és mégatermetsemtudomholvan, és most mi lesz....
figyelés, meg elbambulás..és akkor..öghm, igen, tessék?
jha meg AZ remek bioszdoga, ahol még az időjárás is föl lett tüntetve a nevünk mellé...
aztán csak ingázás ide oda, főleg büfé és a termek között...aztán már mikor majdnem azt olvastuk a fejünk fölött h zzzZZ, Seri benyög egy igen félreérthető mondatot, és mivel Ő a tanár favourite-je engedett volt az igen egyértelmű nevetés..: Szép volt Seri!!:D
majd jön az óra, ahol nézet-, vagy nevezzük szemléletváltás miatt jó hátra lettünk ültetve, merthát ügye kéremszépen, másokat is hagyni kell érvényesülni..:D
Majd egy föcióra amit követett egy ugyanolyan fakultáció, ahol az elménk már annyira full tele volt, h több infót még azok a kínai fehérkesztyűsök sem tudtak volna belénk nyomni, ami kiváltotta a nevetést, ami következtében ügyebár nem lehet órát tartani..de hát most ez van... 8 órát ki bír ki csütörtökön? mikor előttünk van h másnap megyünk erre meg arra?:D
mostanra meg már annyira nem vagyok képben, mi hol merre és h ráadásul mit kéne tanulni, h kínomban megfogtam egy csokiszeletet és bemajszoltam, habár nem szeretem, és habár megbántam h megedtem, mert nem szeretem...

és táncolni akarok...vagyis szeretnék...de nagyon..nagyon..nagyon..:(

és motorozni akarok..persze azt is csak szeretnék, csak úgy szépen....
és akkor persze nagyon jól jönne egy saját motor...húúú, de jó lenne!!....de nincs...:(:(

Nincsenek megjegyzések: