Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. november 24., szombat

igen, löksi vagyok, immáron mondhatom úgy is, h lett egy újjabb becenevem..persze azért a káposztácska sem veszett el. és azt hiszem ez a Húgomra is mondható..végülis, Hadusovzkyk, mi mások lennének?

Betegségem ideje alatt, anyu fölébresztett, majd betelepedett az ágyamba, persze csak oda a lábamhoz, h azért mégse szegje meg a 'hivatalos' határt, ami ilyenkor fönáll...egy 20 cm-es karantén ilyenkor jár..
Hát anyám után jött Húgom is, már szépen elvoltunk hárman, még jó, h lassan háromnegyed éve kaptam egy szééép NAGY ágyikót, ahol kényelmesen elfértünk, és még a karanténzóna is megvolt:D
szóval, csak úgy odatelepedtek, és elkezdtek röhögni..nem, először beszélni, majd azon röhögni..utána vhogy a sulira terelődött a szó, és akkor onnan meg arra, h a Húgi 8. után 0.ba vagy a sima 9.be menjen e! hm..nagy dilemma...
bár, igazság szerint nem kellett volna annak lennie, Húgi, eléggé eldöntötte már, h ő biza a simát választja, nem kell neki cicoma, vagy extrém, meg minek kéne neki PLUSSZ egy évet ottan maradnia, és tömnie az agyát.
Azonban anyu máshogy képzelte el Barbi jövőét, és először még egy igen határozott NEMmel válaszolt..
erre, Húgom, mint vmi kisbaba, akitől elvetétték a cumisüvegét, amiben a fincsi KAKAO van (mivel nem szeretem a tejet, és minek példdálozzak olyannal, ami nekem nem nyami :)) szóval..mintha csak a Távkapcsban szerepeltem volna, egy gombnyomásra Húgom 12 évet fiatalodott, és egy kis 2 éves hangjával, arcmimikájával és mozgásával hirtelen rákezdett h Ééééééénnn neeeeEEEEeeeEeEeEeEm MEGYEK! 0.baaaAAAAAAAA, 9. BéééééÉÉÉÉÉÉÉÉÉééééééé...aztán volt h néha átváltott hangilag, nyelvileg, és "Cetül" (Némo;)) kezdte el mondani
h 9.ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉéééééééééé <--- erre persze Anyu is nagyban el kezdett..öhm, énekelve beszélni, h 9.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-ÁÁ-Á-Á-ÁÁÁÁÁ-Á-Á-Á-ÁÁÁ-ÁÁÁÁÁ Én meg csak néztem nagy szemekkel..aztán meg mikor elkezdtem fuldokolva köhögni, persze semelyiküket sem érdekelte, hangcsatáztak továbbra is...:D Eléggé poénos volt, tényleg a 14 éves elmúlt Húgom ilyen viselkedéssl..mondtma neki, most fölveszem, és suliban kivetitőn lejátszom :D:D:D nagyot néznének:D Bár igaz, h itthon azért mindenki löksi..húh, azok a családi ebédek:D:D:D:D Mi vagy nevetünk, vagy veszekszünk..komolyan, mint egy görög család...még jó, h lengyel őseink vannak ;) nha szóval, onnan kezdtem, h Húgom is löksi, most pl megyek be a fürdőbe, h zuhizzak, mivel Anya már nagggyon tapsikált nékem, nem is inkább integetett az előbb, mert fülhallgató van a fejemen, és nem hallottam, h menjek már aludni, mert h Ő fáradt:D szóval, megyek be, és látom, h Barbikám törcsiben épp fogat mos: 'mi van, Te is csak most zuhanyzol?:D" erre Ő " 'ha ijen, te mejek 'issza éjs 'issza kaphhsolom a khépet :D"- fogkefével a szájában mozgatja a száját, miközben megpróbál szavakat formálni...hát, nem igazán sikerült..de azért a lényeget megértettem és mondtam én is:D:D:D hehe huh, a másik meg...reggel Anya bejön, ébreszt, h menjünk shoppingolni kari meg a Húgi névnapja miatt, erre a még pizsiben lévő magas Anyu befekszik mellém, betakarja magát, és akkor mondja, h nha, aludjunk:D mondom, oké..aztán Apám bejön, h mi van itt hékás, és mi ez, Anyu fölébreszt mindenkit, és most meg Ő alszik?:D Azt Apám is befekszik..hát, igen, mire való az a jó nagy ágyacska:D majd a Húgi is társul, de Ő a gép közelében a széken marad, h aztán titokban, föl is mehessen a netre :D múveltük löksiségünket úgy fél órán át :D:D hehe, dilis család :D

5 megjegyzés:

SZ írta...

Itt is szeretném közölni, hogy Petra valóban löksi :D
De nembaj... aranyosan löksi...

Névtelen írta...

Csak nem az egész család ilyen gyagya?;-)

Hadusovzky Petra írta...

az egéééééééész család igen!!!:D beleértve Titeket is :P

Névtelen írta...

Bocsi, csak tegnap épp léptem le , nem volt időm írni:) de jaja, én voltam:)

Hadusovzky Petra írta...

akkor oké, és semmi :o)