Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. november 25., vasárnap

és még mindig itt ülök a gép előtt, hülyülök nagyban Áronnal webkamon..mondjuk az most igen előnyös pizsiben, fejhallgatóval a fejemen, de nem baj...hallgatok egy számot már fél 6 óta..csak is azt persze, az se baj:D
nha meg Áron itt vizipipázik előttem, DIREKT fujja a kamera elé azt az epres füstöt...ááhh...kell nekem ilyenekkel barátkozni..nem tisztelik az embert..ááá, dehogy...az érzéseit..h most nem lehet vizipipáznom...:(:(:(
a zene meg csak megy-megy a fejembe a fülömön keresztül, és próbálom kitalálni a nagy műsort a szalagavatóra..és már jóó sok mindne megvan, csak a koreográfia nem, d eminden más már szépen lezajlott..meg az is, h úgyse ilyen lesz..de sebaj...
áá..és akkor most jött rám az, h DANCE!!! de naggyon

ááá...ilyet ír nekem ez a lópofa h "höripofi nekem ne makogj mer megcsaplak azt elszálsz mint a békegalamb"
tudtam én h Áronka is igen kedves...úúúúgy szeretlek:D:D

mostmeg csak vörösödik...
hm..iggen érdekes dolog ez az internet...milliónyi lehetőséget tár elénk.....Főleg ha egy nem komplett a beszélő társunk..:D:D

Nincsenek megjegyzések: