Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2008. január 14., hétfő

Nehéz összeegyeztetni a szabad pillanatomat a hangulatommal, az éberségemmel, és az internet hozzáféréssel. Tudom, alig írok mostanában. De nagyon lefoglal a tánc, amit a szalagavatóra kell csinálnunk...szerencsére már többesszámban mondhatom. Egy hete még egyedül próbáltam szervezkedni, ami igen az idegeimre ment. Konkrétan a pánikrohamot hozta ki belőlem. De mára már szerencsére akadtak segítő társak, akik még idejében rájöttek arra, h egyedül nem megy.
Hm..próbálnék vmit írni..de Szotyi teker mint az állat (mert hát mi is lenne. hörcsög létére :p) látom h szűrődik be a fény kintről..anya megy fogat mosni, és tudom h két perc, és rámszól, h irány aludni. Pedig még a táncot is át kéne vennem. Tudom h nekem kéne a legjobban tudni az egészet, de attól még szeretem ismételgetni...jha, és zenét is fel kéne tenni a telómra.
Reggel meg jóóóó korán kelek. Behívtam mindenkit 0.ra...biztos örülnek:D:D
azt hiszem Húgival lesz a reggeli mente az iskolába..ha fél6kor kell, akkor valószínű (de mondjuk Nála aztán sose lehet tudni:) de jó lenne, ha jönne, mert mutatnék neki akkor egy srácot..oké, lehet h egy ellenőr, de attól még helyes :o)...mondjuk már rég nem láttam..

És, okéoké, ott van a fogadalmam saját magamnak..nuku pasi..de a flörtöt nem zártam ki..meg amúgy is..ez még semmi:) csak egy ártatlan mosoly ;)

nha, elalszom, úgyh páá

(Sz, Te kedvedért írtam :o) )

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

semmi és semmi és mindig csak semmi:):S pedig már 25 is elmúlt... mi történt?