Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2011. november 22., kedd

Magányos Bagoly

Nem segít sem a babapiskóta, sem a Disney zene, vagy a finom karamellás tea a szomorúság elűzésében. Egyedül vagyok itthon, ráadásul tanulnom is kell..kellene..kell. Nyamvadt vizsgaidőszak, buta suli. Amikor leköt, megbilincsel és nem enged el sehova sem, akkor nem szeretek tanulni. Tényleg magányos dolog.. egyedül kell könyvtárazni, itthon a gép előtt beadandót írni, a héven olvasni, az egyetemen a folyóson az anyagot átnézni. Szociális ember vagyok, és ez ilyenkor szinte megöl. Ölelésre, kedveskedésre, szép szavakra vágyom. Akkor talán menne. De így..
Próbáltam valahogy enyhíteni a depressziómon, néztem Revenge-t, How I met-et, olvasgattam a neten, kutyáztam és persze ettem. úristen, annyit ettem, hogy már nagyon fáj a pocim.
Most jött haza apa, és mit hozott? Barackos gumicukrot, nyamiii :) Igaz, a gyomrom nem bírja, de olyan finoooooom, nem?

Tudom, a fontos dolgok fontosabbak, de miért kell ennyire szigorúan csinálni mindent?

Nincsenek megjegyzések: