Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2012. január 22., vasárnap

Eme szép pillanatban:

egyedül készülődöm a lakásban, találkozom Betti barátnémmal, remélem megint ad nekem egy kis erősebb kólát, bár a sima rum is megteszi :P

The Axis of Awesome-tól a 4 Chords szól a Hifimből, s remélem a kutyám is szereti, mert nem szándékozom lejjebb halkítani

már vagy fél órája a szekrényem előtt állok, és azon gondolkozom, hogy mit vegyek fel. A barna táskámat akarom vinni, ahhoz valamelyik barna csizma kell, így nem vehetem fel a fekete-fehér pólómat.. a virágosnál döntöttem, hozzá pedig a leggings passzol.

az ágyamon szanaszét hevernek az irodalomelmélet tételei, s leginkább csak kupit okoznak, de megvilágosodást csak nem érnek el nálam..

gondosan össze kell válogatnom, mert holnap reggel futni megyünk a Margitszigetre, se nem mindegy, hogy milyen időjáráshoz öltözünk..nem itthon alszom, így holnap nem tudok váltani, ha esetleg még hidegebb vagy még melegebb lenne. Rég használtam a kosaras melegítőmet, most jó hasznát veszem újra :o)

gondolkozom az életem további menetén..mit dolgozzak, hol éljek, kimenjek-e külföldre Bettivel, vagy próbáljam meg itthon? Halasszak-e vagy sem? nem egyszerű.. kétszeres évvesztes vagyok, nem tudom, mennyire befolyásolná az életemet, ha háromszorosan le lennék maradva.

vitatkozom magammal, hogy hogyan viselkedjek a kapcsolatomban, mi lenne a helyes lépés, hogy minden rendbe jöjjön. A blogom a saját pszichológusom, de ilyenkor nem tud válaszolni :/

nha, most mennem kell készülődni, lehet, hogy este bulizunk és még hajat is kell szárítanom.

Nincsenek megjegyzések: