Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. szeptember 16., vasárnap

nem elég a 24 óra..nem bizony..

basszus, itt ülök egész nap a szobámban, azzal a címmel, h tanulok, de vhogy mindig kikötök ennél a fránya gépnél..pedig most igazán kéne tanulni..fizikán ott van az az új tanár (hál' istennek végre normális) és olyan furán néz...olyan féle nézéssel: látom Te olyan vagy aki imád karókat kapni úgyh felelni fogsz" nézéssel...de utálom azokat az egyeneseket, szeretem inkább a hasas basákat, szóval elhatároztam h tanulok..nos ez odáig sikerült, h 6óra lett mire a fizikához jutottam, össz-vissz két lapom van,a mit be kéne vágni, persze értelmesen, de még csak az elsőnél tartok..nhaj ó, azt már felfogtam..

csak ma rámjött az a "hú, még nincs meg ez a szám, meg ez se, és akkor legyen az egész album, meg akkor még szervezzük tovább az oszttalit, és idegesítsük az Áront, amíg le nem mondja a Balcsit és eljön..." nah vmi ilyesmi..amúgy meg naná h majd el fog jönni...

de a mai hangulatom nem passzol ahhoz h feküdjek az ágyamban és a hülye betűket olvasgassam...vagy akkor is csak úgy h szememen be..aztán vhol ki..vagy ez nem így van?

nha asszem most szépen leírom magamat a népesség elött, pedig abszolute nem ilyen a felfogásom, dehát..mindenkinél van olyasmi fényesség, amikor csak rájön, h nem ez az ami nekem kell...

el akartam menni cangázni ma..de egyrészt megfáztam, és nem akarok betegebb lenni, mert lesz a szalagavatós táncpróba, és mit csinálna Sziszi nélkülem...ha már felkért, nehogy már mással táncoljon..
szóval bringa elvetve, amúgy is tanulni kellene...

nha meg aztán jön az, h rámjön, h már egy ideje nem elmélkedtem, meg nem gondoltam át a világ kérdéseit, és nem engedhetjük meg magunknak, h olyan sok szünetet tartsunk..szóval ezt is véghez kellett vinni..

jha meg rendet raktam, és kiporszívóztam!! ezt se felejtsük el...

nha jó, asszem tényleg itt az ideje befejezni, még tusolni se lesz időm aztán, pláne nem hajat mosni...

Nincsenek megjegyzések: