Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. szeptember 20., csütörtök

bekattanva

A nátha nem csak az orromra szállt, hanem az agyamra is.ennek a következményét több dolgon is észre lehet venni..
1: 1/4 11kor keltem..mert hát bretegen nuku suli
2: nem tudom kinyitni a szememet..este nem mostam le a sminkemet (ami szintén ritka h egyáltalán van)
3:mondjuk ez most pont nem..mivel kaptam levegőt az ébredés utáni fél órában..a fél üveg orrcseppemnek köszönhetően..:o)
4: lusta és fáradt voltam kinyitni a szekrényemet, így pizsi napot tartottam...végülis, olyat is kell néha, nem?:)
5:nem az h a tv előtt gubbasztanék és tvznék, végre, emrt van időm, vagy aludnék..nem..én gyönyörűen elvoltam a monitor előtt ülve, youtube-ot böngészve....waltz,jacko,chicago..a topplistások
6:bekattantam..a köhögések ellenére..msnen már olyan baromságokat írogatok..vagyis annyira nem is, de dilis vagyok..nem bírom..egy nap szünet is megárt nekem..és még lesz egy..meg utána hétvége..jesszusom, mi lesz ebből..
7:ráadásul cikket kéne írni a suliújságba..de most annyi a fogalmazási készségem, mint fagyi a hűtőnkben..( húú, d ejó példa volt, congratulation..)

nha mindegy..szerintem már csak a röhögőgörcs az, ami hiányzik..bár annak egy formája is jelen volt, mikor wedding thriller-t néztünk...nha az csúcs volt:D:D:D


Nincsenek megjegyzések: