Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. október 29., hétfő

Érdekel a véleményem???

Pasi szöveg:

Ha könnycsepp lennél, sosem sírnék, nehogy elveszítselek

Te vagy a szívem kuglófjának egyetlen szem mazsolája

Ki az? Ó betűvel kezdodik és borzasztóan szeret? Ó, hát az én vagyok.

Azt tanultam, hogy egy nap 24 óra, egy óra 60 perc, de azt nem tudtam, hogy egy pillanat nélküled maga az örökkévalóság.

Az én válaszom:

Ha könyncsepp lennék, akkor csak a szomorúsággal vagy a fájdalommal jelennék meg, és sós ízemet még Te sem bírnád

Ha mazsolának képzelsz, akkor azzal csak azt kívánod, h még jobban utáljam magamat,mert ki nem álhatom annak förtelmes ízét , ráadásul szinte csak én sütnék Neked kuglófot, amibe meg nem raknék mazsolát!!

Ha az Ó-s ember lennél, akkor valami nagy hiba van közöttünk, mert csak úgy döbbentél rá, hogy szeretsz, mikor már elveszítettél...

Ha meg egy pillanatot sem bírsz ki nélkülem, akkor a kapcsolatunknak befellegzet, mert magánéletre szükségem van, és biztos, hogy egy pillanatnál többet is akarok nélküled lenni, amibe viszont ezek szerint belehalsz.... Boccsss....!!

Nincsenek megjegyzések: