Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. november 2., péntek

Halloween





a legjobb nuku alvás után, hulla fáradtan írni, ráadásul egy buliról, amihez szintén kell erő, mert mint ahogy az átélése energikus volt, úgy a visszaemlékezése és megörökítése is. Bár ..nha jó, egy kicsit kompenzálja eme kényelmes pozícióm, amit e kivétles alkalom biztosít nekem..( kifejtve: ablakozás van nálunk,ergo a szobám átrendezve, ágyban fekszem,tvzem,ölemben a klaviatúra,jobbra tőlem egy egér,és sréhen balra a monitor..és a teám is készül :D )
SSzóval: A buli rendkívüliségét már maga a jelmezem megadta. Szerintem a kép önmagáért beszeél, arról több szót nem kell ejteni.

Halloween:

Mindig Kaccéknál: Miért? Mert jó nagy, 3 emeletes házuk van, ergo lehet rohangálni, elszorni a kaját, és van pingpong asztaluk..jha meg a szülők is kibírnak minket a borzsztó maskaránkban, miközben Neoton Familiára karaokezunk..:P:P
A szokás, h mindenki komolyan veszi, és tényleg beöltözik a nagy pereputtyya, bár igaz, mint minden társaságban, itt is vannak kilógók..nha jó, beöltöztek ők is, de azért csúcs volt Cucz, amikor mutatta a nadrágja hátuljához kötött madzagon lógó anyacsavart, közölvén, h Ő,kérem szépen a csavarhúzó....hm...hát igen :D:D a szintünk megvan
Nha, megemlítem már Petit is, ő is 'vegytisztaként' jelent meg, úgyh gyorsan fogtuk Krisztivel a szemceruzát, kihúztuk a szemét, Ő befújta fehér spryvel a haját, én meg a fekete rúzzsommal kipingáltam a száját :D édi volt :P
A buli sajátosságát a jelmezesek hangja, a szemétkupacok halmaza, a pingpongversengések, a kergetőzések, és az amerikai foci adta, (az utolsó főleg azért, mert labdaként egy kék lufi szolgált)
Nem maradt ki a Vér és Csoki se :P meg a nagyon rejtélyes mocsár se, amin néha összerezzentem, de nem is a film miatt, hanem mert bújócskáztak mögöttünk a BENCÉÉK!! (nha ebből már tényleg le lehet szűrni a színvonalat:D:D de sebaj, ezek vagyunk mi:)
Jha és nehogy kifelejtsem: nem hiányozhatott a tánc se:D:D bár nem tudom, h mi volt a furcsább: -
  1. KAcc, mint a halott mennyasszony keringőt táncolt Fannikámmal, a sexyboszival egy hipp hopp számra
  2. Balu vmi idétlen táncot nyomott a nem is tudom milyen számra, csak azt vettem ki h mindenki kamerázza, és andris nagggyon röhög...áá, tudom, Mika volt a szerencsés
  3. Nikeval lufikkal a kezünkben próbáltuk egy rock számra magunkat adni
  4. Peti Britney Spears új számát, a Gimme more-t parodizálta ki
Az alvás meg igen jónak indult, főleg h mi fél 3kor kijelentettük Petiveel h mi bizza nem alszunk, és birtokba is vettük a fiú és lányszoba közötti kis teeret, oda beköltöztünk, s majd csatlakozott Kriszti és Zoli is hozzám, és végül fél 5kor elaludtunk :D (bár igen kénylemes volt mindhármójuk plusz egy fal közé beszorulva aludni komoly 3 órát...:P)

Másnap meg én mostam föl!!! :D

Nincsenek megjegyzések: