Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. december 1., szombat

töltődöm.Energiával. csak érzem, h egyre több minden van bennem, egyre jönnek a gondolatok, a belső énem pedig már nem elégszik meg csak velem. kellenek az emberek, kell a külvilág, h kiöntsem szívemet, lelkemet, kell már az a vmi, kell AZ h érvényesülhessek. csak töltődöm, amikor alszom, töltődöm mikor egymagamban vagyok, sőt még akkor is, mikor csak tanulok.
ROBBANNI készülök.
A testem már egyre többször, egyre hosszabban adja az egyenes, és érthető jeleket. Már nem bírja a mozdulatlanságot, már nem bírja a szürkeséget.
TÁNC KELL!
BULI KELL!
H kiüvőlthessem, kitombolhassam magamat!
h ÉLJEK!
élvezni akarom, azt h még utoljára vagyok gyerek, azt, h mindjárt felnőtt leszek.
élvezni akarom a mámorító hatást, a barátaim társaságát.
SÜTNI akarok!
h boldogok lehessenek, h mosolyogjanak miattam!
SZERETET akarok adni! mindenkinek!
szívom magamba az energiát,és muszáj kiadnom magamból.
nem csak hallani akarom, h 'ééén, igen, ééén, megyek ma, nem leszek itt, h beszéljek veled, mert bulizni fogok!'
ÉN is akarom ezt, mondani, átélni, jólérezni. utána meg csak délig aludni, és nukut tanulni.
szabadulni akarok a kötelékektől, élvezni, h singli vagyok! IGEN! MERT ISZONYÚAN JÓ DOLOG!!!! és csak élvezem, ahogy egyre jobban szeretnek, és élvezem, h mindenki elérhet.

szóval..most kissé feldobódtam, mert ma tanulás helyett aludtam, meg aztán egy jóóóó nagyot shoppingoltunk, és teljesen kivetkőztem magamból, és felöltöztem egy kisasszonnyá, mármint olyan szép kabátos, magassarkú csizmás hölgyikévé, ami amúgy igen távol áll tőlem.de sebaj, az ember ügye változik.

most pedig azon vagyok, h egy baráti segítséget nyújtsak, úgyh mennem is kell nyomban, h felfújjam a matracot, h jól elférhessünk.

oh, meg persze örülök, mert Húgi örül, h jó ajándékokat választottam neki, meg boldog vagyok, h itthon méééég mindig szupi minden, és h ma elhatároztuk h egy családi vállalkozást fogunk indítani.

huh, meg a másik, amit MUSZÁJ kiemelnem, h örülök azért is, mert Kriszti egyre többet mosolyog, és ez köszönhtő nekünk is, meg remélem a családnak is, nha de persze Sziszi sem maradhat ki, plussz a génmódosított rózsa sem..nha, meg ügye h stréééber lett...Ügye, Kriszti:D a kis kémiáddal?!:D:D:D

és sorry, h összevisszaságban írok, meg nem is úgy ahogyan szoktam, de gépelés közben járkálok telefonnal a kezemben, szobából szobába, mert nem bírják sokáig nélkülem...huh, most volt egy kis ego, de végülis annak is jelen kell lennie néha..persze nem mindig. mármint nálam biztos nem.

szóval most megyek PUmmmPÁLNiiiiiii....igaz, csajok? ;):D hehe

Nincsenek megjegyzések: