Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2011. október 26., szerda

Hormonok

Hihetetlen, hogy egy telefonhívás mennyivel jobban tudja növelni boldogsághormonunkat, mint egy szelet édesség. Tegnap és ma is ettem a palacsintatortámból, és mindkétszer azt tapasztaltam, hogy bár több energia szabadult fel bennem, mégis sokkal idegesebb lettem, a gyomrom egyfolytában görcsben volt, mintha izgultam volna. Ma este ez az érzés elmúlt. Egyetlen egy háromperces telefonbeszélgetés kellett hozzá, hogy gyökeresen megváltozzon a testem reakciója. A kezem mondjuk még mindig eszméletlenül hideg - a 20 °C-os hőmérsékletnek köszönhetően -, de nyugodtabb vagyok, a hasam teljesen rendben, mindent sokkal egyszerűbbnek látok, és persze fülig ér a szám! :D Ezt nevezem egyszerűen boldogságnak :o)

Nincsenek megjegyzések: