Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2012. január 28., szombat

"Soha többé nem iszom" - féle érzés

Uramisten, mennyire másnapos vagyok..alig bírok mozogni. Enyhe alkoholmérgezést kaptam, az biztos. Nagyon hülye vagyok, végre van egy kis csajos estém és annyi pezsgőt iszom, hogy tényleg a fejembe száll..nem volt ki vigyázzon rám.
Fél egyig aludtam, nagy nehezen talpra álltam, és megejtettem a legnehezebb utazásomat haza, miközben éreztem, hogy mindig részeg vagyok.. Itthon pedig fél ötig aludtam, szerencsére az sokat használt, de még mindig ágyfogságra vagyok ítélve. Alvás közben pedig azt álmodtam, hogy 8 db Nimfa papagájunk lett, és emeletes kalitkájuk van, amit szépen be kell rendezni, apróra kell vágni a gyümölcsöket és homokot kell szórni a kalitka aljára.
Bence pedig annyirraaaa hiányzik, hogy el sem tudom mondani. Síel Csehországban a szüleivel, én pedig Lily lettem a How i metből, mivel újabban a nagy párnával alszom, hozzá beszélek és neki adok jó éjt puszit is. Máshogy már nem menne.. hozzászoktam, hogy mellettem alszik, őt látom utoljára elalvás előtt, átölelhetem, amikor csak akarom, de most nincs itt :( Szeretethiányom van, és nagy nagy ölélésre vágyom!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

kicsit nemvagyok itthon es nagyon berugsz :)