Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2007. december 18., kedd

Újra eljött.
Már megint.
Mint minden évben.
És egyre rosszabb.
Ez az őrületes ajándékvásárlás.
Megfogadtam, én csak sütök!! Oké, gondoltam anyuéknak azért veszek vmit.

Ma voltam vásárolgatni
Még alig vettem meg pár dolgot, mikor csak belenéztem a tárcámba, h a tartalmát összeadjam, és csak pislogtam. nem értettem, hova tűnt az a 10es...ennyire drága lenne minden? itt adtam egy ezrest, ott adtam egy másikat, egyszer fel is váltottam, az apró meg úgy ahogy van ment kajára, mint mindig. de ennyi volt??
Csak ülök a hévmegállóban, és számolom az ujjamon, h kb még mennyit költhetek, h legyen elég még a süti alapanyagára, meg vmiből bulizhassak is, most is, jövőhéten is..
és, öhm..igen szűkösen fog kijönni. sőt azt hiszem le kell mondanom pár korsó sörről..de csak most pénteken, azért a szilvesztert nem fogom megcsapolni!
jajj, istenem de nehéz az élet. el kéne menni dologzni. csak ahhoz meg túúúúlságosan lusta vagyok. hát jah.
pedig kéne..h lesz így Sziget?..:S mostmár ki kéne menni...ha már eddig nem mentem soha.
öhm, izé..
hát, igen, be kell valljam, még soha sem voltam kint. ez van. mindig nyaraltunk. lehet nézni nagy kerekded szemekkel, lehet ámuldozni, röhögni.
eddig nem hiányzott.
nahjó, azért idén igencsak.
főleg mikor vártam egyszer Sziszire a Filatorigátnál. csak néztem azt a tömérdek embert. de ebbe megint nem akarok belemenni...
mindig el akarok kalandozni.
azt meg nézhetek a sorok után, h úramatyám, regényt írtam. a tikktakk meg csak előrerohant, és még a fizikát is át kéne néznem. kb negyed hatkor kelek..akkor hol marad az alvás? szóval inkább nem mászkálok gondolatilag messzire, mert abból nem lenne jó dolog. mármint biztosan, mivel lenne mit olvasni...de azért mondjuk még nem, mert nem vagyok egy húha de nagy tehetség. de azért próbálkozom.
a könyvemet meg majd picit később írom meg. mikor már nem kell a termodinamika első törvényét belekalapálni a pici fejecskémbe (auccs..:S).

szóval...
a fene, elvesztettem a fonalat...most vissza kell nézni..pill..
(hú, de vicces vagyok mi?:D :P)

jhaaa, megvan. h drága a kari. hát igen, drága bizony.

azonban a mai napnak is volt egy szép része. ajándéknézegetés közben.
láthattam a gyönyörű utcákat, a városban.
ahogyan a fákat felöltöztették a fényekkel! az apró pici csillogó, fényes pontokkal. Mesébeillő. Már csak a sok hó hiányzik. Meg egy szán, szép tágas, és a lovacska, ami húzza. meg persze egy finom pokróc, kezünkben meg a forró kakaó. és talán a sütim, amit arra az alkalomra sütnék.
persze akkor nem csak Csurival mentem volna. Arra talán már Áront is el tudtam volna csalni...mert ügye ő pasiból van. vásárlás számára abszolute de ki van zárva.
Sziszi is h örülne egy ilyennek. DE szerintem mindenki.
egy autó se lenne az utcán, villamos sem zakatolna.
az emberek nem tömörülnének, eférnének a kényelmesen tág úton.
Senki se rohanna. Mindenki élvezné a pillanat szépségét. egyesek énekelnének. mások a ritkán látott gyerekeikkel hógolyóznának. az ügyesebbek pedig hóembert csinálnának.
lennének, akik csak a hóesésbe bámulva andalognának, megint mások akik nevetve járnák az utcákat barátaikkal, s mikor egy egy kirakatban meglátnának egy ismerős tárgyat, felidézve emlékeiket, jót beszélgetnének.

a hó pedig nem olvadna el, nem szürkülne be, mivel az autók nem járnának.

nagy a fantáziám...tudom..
túl nagyok az ábrándjaim. vissza kellene szállni a Földre, és tényleg bevágni azt a hülye f....t! nha jó, kiírom, nehogy vki félreértse...szóval a fizikát.

Nincsenek megjegyzések: