Kicsi bölcsesség

"Egy régi korszak lezárul, egy újabb megnyílik, a régi és az új között a különbség annyi, hogy az utóbbi magában hordozza az előtte való emlékét, s sosem felejti azt"

2011. október 13., csütörtök

Azt mondtam szüntelen..

..milyen jó, mikor rám nézel, de vajon engem látsz odabenn? ....

Táltos szívek találkozása, körülöttük kő-pokol, szaladnak suhanva, felettük sok madár. Landolnak egy kis kertben, tán nincsenek jó helyen. Ringató ölelésben almabor illat száll. Ha villámlik s mennydörög, az csak jobban összehozz, de néha egy hang a szélben suttogva közeleg: ha nem szállhatsz egyedül, akkor valami úgyis összetör. Nem tudom mit tegyek, nem tudom mit higgyek, magamat biztatom, ez most az én helyem.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

lopni tudni kell! nagyon szeretem átirat!

Hadusovzky Petra írta...

juj, köszi, sokat dolgoztam vele, kitalálod, hogy melyik két dalból van?

Névtelen írta...

ez a most múlik pontosan és egy másik szerelmes vers, azt nem tudom konkrétan, ki írta

Hadusovzky Petra írta...

ha volna két életem :o)

Névtelen írta...

:O nagyon ügyes, nagyon szép... !